Är du redo för en..

Konstig att det alltid finns så många ursäckter till att inte göra läxorna.. haha här kommer några 
1. Magen kurrar och du måste ha någonting att äta.... annars "dör" du.
2. Mobilen plingar, du måste svara, det kan ju vara dödsviktigt!
3. Men oj va klockan går, jag ska upp tidigt och måååste hinna fixa lite innan..
 
Sitter och ska kolla tre filmer som min ledarskapslärare har laggt upp på Pingpong, men är dock lite förväntansfyll eftesom att ledarskapslektionerna är det roligaste! Lektionen då jag sitter i nästan 2h och nu för tiden bara lyssnar på min lärare och jag har inte ens en tanke på att spela Candy Crach...!
 
Helgen har varit så bra, en gott och blandadpåse skulle jag vilja jämföra den med! Tacokväll, mys i stan, shopppping, bowling, fika, myspys, vofflor, pickning på en vedklump (hahah) och Harry potter är en bra förklaring på vad jag har gjort ! :) 
 
Tyvärr så kommer samvetet fram och jag måste verkligen plugga nu!
 
Puss :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!