Jamii

Saknar mitt påskägg..

Idag har jag och gänget varit i Gbg för att bara gå runt och njuts av lovet ! Sååå skönt ! Dock åt vi på en väldigt dålig thai restaurang .. Men vi löste la de .. Haha ;)

När jag väl kom hem var det föresten att åka till träningen .. Har inte tränat på två veckor typ .. Men var duktig och drog med mamma ut istället , sen blev det extrapass med mobilen . Det är mitt tipps till er som vill komma igång ! Sök på träning så kommer det massa appar med olika träningspass ! Jätte bra och effektivt ! Eftersom att jag kan välja mellan 5, 7.5 elle 10 min ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!