Somnade (y)

Amanda du kan ta dig på rumphanh!
Jay var så sjukt fruktansvär as bra igår ;)
Men de spelade egentligen ingen roll vem som vann för vinnarlåten sög?


Ja som sakt igår var de ju idol, och vet ni vad jag gjorde under reklamen? (a) (N)
Jag somnade (y) HAHAHAHA! Så sjukt fult eller vad? ;)
Men jag var väldigt trött... Förlåt Amanda men jag gick dirrr till sängen..

Heheh nu tittar jag på djungelboken 2! :D
Den e faktiskt bra (a)

Idag ska jag plugga som ett sjuk idiot (y)
Kemi prov på måndag och har absolut knappt övat...
Så jag måste någ sätta igång med de, men jag kanske åker till Hanna idag
innan vi ska iväg ikväll, blir att vi ska äta hemma hos sebastian och hans familj (Y)






183 dagar
26 veckor + 1 dag
6 månader
ett halvår
Älskar dig Jesper, jag ångrar inte en dag tsm med dig,
du e allt för mig, och de finns knappt ord för vad jag känner för dig
men jag vet en sak, att de jag känner för dig stavas
Kärlek.
Älskar dig så fuktansvärt mycket♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!